zaterdag 29 september 2007

Gisteren


made by marco raaphorst.

Gisteren ging het programma de lucht in.
De internetversie zal zo spoedig mogelijk online gezet worden als mp3.
(Zonder de compressor van Radio 5. Technisch verhaal.)
Hieronder enkele enthousiaste reakties tot nu toe.
Maandag weer doorwerken met Pepijn aan de film...

Prachtig!
Precies wat ik horen wil. Moderne klanken in hoorspelen.
Sir B.

Heb volop in de uitzending gezeten, met soms kippenvel op de armen en benen.
Wat gaat de tijd dan snel:-)
Judith.

Heerlijk om mee te maken.
Bedenk me zonet dat ik nog geen kontakten heb gehad vandaag anders dan via de computer....
Ga er zeker nog vaak naar luisteren. Zoveel bekende dingen. Zo dichtbij en tegelijkertijd zo eenzaam.
Hetjo.

Wat een stil hoorspel. Gevoelig. Teder. Een hoorspel van: stoor me even niet, ik hoor iets dat me goed doet. Weldadig.
Dank je wel voor je kunst en een uur genieten.
Marjo

Nu, ik heb er van genoten!
Mooi verhaal, prachtige muziek.
En nu hetzelfde met plaatjes, dat moet helemaal wat worden.
Was mooi Bert, om ook nog te zeggen; goed!
Dirk.

Prachtige beelden zie ik voor me, en dat alleen door jullie tekst
Heerlijk :) Ook SUPER geluid op de achtergrond, lekker "mysterieus en relaxt". Kendra klinkt ook goed, echt hoe ik haar stem had voorgesteld m.b.v. haar foto's.
Tom.

Het was heel mooi Bert! Voor het eerst sinds jaren weer eens naar een hoorspel geluisterd en het smaakte naar meer!
Akbar.

Ik heb genoten, met als beeld je foto's als slideshow. Soms was de foto zo precies op zijn plaats, wonderlijke combinaties van beelden en de prachtige luistershow. Het was bijna lang genoeg, de slideshow herhaaalde zich pas vanaf de laatste 3 of 4 minuten.
Ik ga het snel nog eens beluisteren.
Inspirerend.
Marco's muizek en soundwerk maakt het eigenlijk een soort luisterschilderij.
Maurits.

Super-ervaring.
Gelijktijdig door de streams van genoemden zitten klikken; cactussen, Fictiongroep, Kendra's haarborstel...
Ja Flickr heeft ons veranderd.
Mooi gemaakt!
Galerie op weg.

Helemaal top. Ik zou 'm graag nog eens beluisteren en ik ben heel benieuwd naar de film.
Marie-ll

Mooie uitzending Bert, na jaren weer eens naar de radio geluisterd af en toe herkende ik mezelf of anderen die ik ken ben benieuwd hoe non flickrs dit beleven en top muziek van Marco.
Roel1943.

I like it...! I like it...! It is a new experience...? It is fantastic...!! I like these blues, I like the depth, I like it all... CLAP! CLAP! CLAP! (applause)
Renquedochan (Spain.)

to be continued...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ooooo!

Geweldig. Het raakt me!

Ga ik kruislinks bloggen. Google is er dol op.

Trek je een biertje open daar aan het Ij? Geniet ervan!!!

b.kommerij zei

Proost Marco.
De reakties zijn inderdaad hartverwarmend!
Vind ik ook.