zondag 28 oktober 2007

Van werklog, tot hoorspel, tot film



Negentien november gaat Flick Radio in premiere tijdens het NPOX festival.
12.45, Blauwe Zaal, gebouw Beeld en Geluid, Mediapark, Hilversum.
Een mooiere plaats had ik niet kunnen bedenken.
Npox is een festival voor publieke omroepers, maar wat mij betreft is iedereen welkom.
Even vragen of dat kan.

Ondertussen zijn Pepijn Kortbeek en ik ons uit de naad aan het werken om het op tijd af te krijgen.Het klinkt misschien eenvoudig, een film maken bestaande uit foto's, maar zodra je eraan begint ontdek je hoe complex het is.
Van werklog, tot hoorspel, tot film.
Op de tweede dag van het NPOX festival, 20 november, staat de meeting Alle loggers verzamelen, op de agenda.


Tekst:

Wat doet een programmamaker met een log en wat doet dat log met de programmamaker?
Ervaren bloggers vertellen hun verhaal. Wat werkt, wat niet?
Beginnende bloggers leggen hun plan voor. Wat te doen?
Kennis en ervaring uitwisselen onder leiding van expert Bert Kommerij (RVU) en beginneling Bert Janssens (HUMAN).


Dat van die expert heb ik niet verzonnen.

Aanmelden kan bij npoxevents@omroep.nl

Tot slot een een reaktie uit Philadelphia, USA.
Roberta schrijft:

Hi Bert! Thanks for making me a contact! I love your Flick Radio project!
And the whole idea about how technology connects people but that it's all false somehow if most true and very interesting. Good luck with it!


Ik moet nu in het Engels gaan schrijven.
Het buitenland luistert mee.
It's a big world out there.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hé Bert,

Heb via marco zijn site eindelijk Flick Radio kunnen luisteren. Had het effe druk. En ik kan je zeggen: van oor tot oor is er een glimlach! Wouw! Super tof! Wat een cadeau! Ik heb gelachen en gehuild. (vooral bij het stukje waarbij ik vertel over de sexgroepen) En ben trots dat ik heb mee mogen werken aan dit product. Heb het meteen op mijn site gezet. Maandag 19 nov. ben ik erbij! De première van Flick Radio de movie! Laat me nog maar effe weten waar en hoe laat precies.
;-) x Lob

b.kommerij zei

Ha Lobke!
Dank je.
Geweldig dat je komt.
Erg benieuwd wat je ervan vindt.
Exacte aanmeldingsprocedure voor het festival en de film etc volgt spoedig.
Tot gauw!
Groet en liefs, Bert.