woensdag 16 januari 2008

Wakker Honden, Flick Radio op herhaling bij Radio Rijnmond.

jacco van giessen at work
Jacco Giesen.

Radio Rijnmond gaat Flick Radio herhalen in de nacht van 31 januari op 1 februari.
Radiomaker Jacco van Giessen doet zijn uitzending van het programma Wakkere Honden.
Ik ken Jacco van Giessen van Flickr
Hij heeft onlangs tijdens een zogenaamde Rotterdamse Flickrmeeting gesprekken gevoerd met fotografen en daar opnames van gemaakt.
Morgen is het precies een jaar geleden dat ik hier mijn eerste log plaatste!
Flick Radio is jarig!
Dit log bestaat uit 171 teksten.
Op flickr staan 2182 foto's die 24667 maal bekeken zijn.
Ik heb 118 contacts.
Wordt vervolgd.

7 opmerkingen:

E zei

gefeliciteerd met je 1-jarige log...

b.kommerij zei

Dank je wel evelyn.
Time flies!
(Hoe zeg je dat in het duits?)

pol zei

Hi Bert

Heb Flick Radio nu ook bekeken. Eindelijk eens tijd voor. Het is een mooi en bizonder project. Heb het maar meteen even geopenbaard aan mijn kleine gemeenschapje. Het verdient wat mij betreft meer aandacht. De poezie van het kijken, bekeken worden en toeschouwen (en wat voor een verlangen dat allemaal teweeg brengt)

Anoniem zei

Hee Bert, gefeliciteerd! Alweer 1 jaar geleden dat gaat zeker snel! Tot gauw!

b.kommerij zei

@ Dank je Pol.
Mooie reactie.
Meer aandacht komt er aan.
Hope so...

@ Irene, Merci! Ja ja de tijd. Tot gauw!!

Unknown zei

Hoi Bert ,Ik denk dat pecha kucha (betekent prietpraat in het Japans) wel iets voor jou en Marco is! Mooi om Flickradio en Media Me te delen met publiek. Jullie kunnen dan met slides werken! http://www.bright.nl/japanse-pecha-kucha-verovert-creatieve-wereld. In maart is er eentje in Groningen .Warme groet Margriet

b.kommerij zei

Dank Margriet.
Had er wel over gehoord maar nog nooit bijgewoond.... Wie weet!!