woensdag 18 juli 2007

Bospadgroet voor Martijn de Boer.



Lukt het toch om films en foto's te uploaden vanaf hier.
De geheugenkaart gaat in de printer en het volgende moment staat alles op de computer.
Dirk heeft er meer verstand van dan ik.

Nog even over Nieuwe Collega Martijn de Boer.
Hij maakte een serie filmpjes rond het thema Bossen en Paden.
Martijn woont in Tilburg en de natuur daar is overweldigend.
Ik heb een film van twee minuten gemaakt, als reaktie op deze serie.
Ik noem het een bospadgroet.
In deze mini reportage gebeurt van alles.
Jules loopt rond, de vogels fluiten, de zon breekt door, ik zwaai naar mijn eigen schaduw en groet, voor het eerst, de camera.

Lobke staat op de voicemail.
Ze is net terug van een verre reis en zit nog onder de jetlag.
Morgen ga ik haar bellen om een afspraak te maken.
Ik zou haar willen vragen voor de rol van het anonieme meisje.

Nog steeds niets uit Berlijn gehoord van Bert, de castingdirector.
Ik hoop niet dat er iets is.

Update.
Van Martijn de Boer ontving ik een prachtige videogroet terug.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

mooie beelden Bert!

geniet daar en we spreken elkaar volgende week!

b.kommerij zei

Dank Marco.
Zie je maandag!!!