zondag 15 juli 2007

Weblogpionier.



Nieuwe Collega Martijn de Boer moedigt mij aan meer filmpjes te maken.
Martijn is beeldend kunstenaar, ontwerpt en bouwt websites en maakt schilderijen.
Hij ontwierp mijn logo. Het hoofd met het groene randje.
Martijn maakt de laatste tijd ook filmpjes en plaatst ze op Youtube.
Het zijn eerlijke videoboodschappen aan de wereld.
Waaronder een verslag rond de tentoonstelling Een Mieterse Tijd in Tilburg.
Hier filmt hij collega kunstenaar Hans Stevens.
Een weblogpionier op papier.
Dag A-viertjes.
Fascinerend.

Ik schrijf dit op Vlieland.
Vanmiddag enorme onweer gehad.
Op Texel is een man getroffen door de bliksem.
Op het strand, dood.

Nieuwe Collega Dirk begrijpt niet waarom ik een acteur zoek voor mijn rol.
Dat kan je toch zelf het beste, zegt hij. Jij hebt het geschreven, dus jij weet hoe het gedaan moet worden. Je maakt het jezelf veel te moeilijk.
Ik zeg dat ik een personage ben. En dat ik daarom een acteur zoek.
Dat zal wel, zegt Dirk. Toch kan jij het beter dan een ander.

Kan geen foto's en filmpjes uploaden hier.
De zee schijnt nog best koud te zijn.

Geen opmerkingen: