donderdag 3 januari 2008

Gelukkig Nieuwjaar! Happy New Year!



Hier zit ik achter op een motor en ga met 80 kilometer per uur langs de vloedlijn.
Mijn nicht Kim (17) rijdt.
Het is duidelijk, dit werklog verandert in een vakantielog.
Eten, wandelen, lezen, slapen.
En crossen.
Weet niet precies wanneer ik weer terug ga naar Amsterdam.
Mis de stad niet.
(Mis de stad nooit.)
De 22-ste heb ik een belangrijke afspraak bij de RVU.
Krijg ik een nieuwe opdracht.
Geen idee wat het wordt.
Ze hebben een Macbook Pro voor me aangeschaft, zodat ik straks overal kan werken waar ik maar wil.
Besef me niet dat er op dit moment een tentoonstelling aan de gang is in Amsterdam van De Media Me groep.
Er is geen opening geweest.
Een beamer werd aangesloten op de computer en nu flitsen de foto's voorbij op de Ruyschdaelkade 2, naast het Rijksmuseum.

Ik wens alle Flick Radio lezers, luisteraars, kijkers, reaguurders en lurkers een inspirerend 2008, digitaal en in het echt.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

tof filmpje!

nogmaals gelukkig nieuwjaar! 2008 wordt weer een goed jaar!

b.kommerij zei

Dank Marco! Komt voor elkaar!

Anoniem zei

Lieve schat,
Gelukkig Nieuwjaar! Ik wens je een inspirerend jaar! Door een bug ben ik lang niet aanwezig geweest, maar ik ben er weer. Hopelijk tot snel.

x
En bedankt dat ik effe mee mocht op de motor.

b.kommerij zei

Lieve Lobke! How nice! Ja, ik dacht al. Waar zou ze gebleven zijn! (Kolere bugs.)
See you soon!
X Bert.

Erno Mijland zei

Leuk! Ik heb in december een dergelijk filmpje gemaakt, maar dan op de schaats: http://tinyurl.com/3868me