donderdag 8 februari 2007

Hele dagen brengen zij samen door achter MSN.



Very nice. I could sit and view that all day.

Yes, but the computer doesn't accept that.

(Posted 9 hours ago.)


Sinds ik Kendra heb ontmoet is het allemaal veel leuker geworden.
Gisteren bleef zij thuis en ging niet naar school.
Vandaag heeft zij toch haar wiskundetoets gedaan.
Op dit moment ligt ze in bed.
Nog steeds niet helemaal lekker.
Gisteravond hebben we uitvoerig gecorrespondeerd naar aanleiding van mijn uitzicht.
Het volledige gesprek is na te lezen op de Flickr.
Verder twee nieuwe groepen opgericht.
De Zwijger Amsterdam en Het Lloyd Hotel Amsterdam.
Het blijft zoeken.

Het huishouden en de administratie moeten gedaan worden.
Dingen blijven liggen.
Morgen komt mijn nichtje K logeren, samen met haar vriend A.
Zestien jaar.
Weekendje Amsterdam.
Ik hoop dat ze haar eigen laptop meeneemt, want ik voel de bui al hangen.
Hele dagen brengen zij samen door achter MSN.
Ik zal haar nog even SMS-en.

Moet blijven werken aan mijn toon.
Zowel op de log als op de Flickr.
Losser, leuker, niet te veel nadenken.
De woorden laten komen.
Ik bezocht vandaag de logs van Merel Roze en Hanneke Groenteman.
Samen met Kendra moet het lukken.
Oh. Ook nog vier minuten fotografieles gehad van Magnum fotograaf Henri Cartier Bresson.

"Life is very fluid.
Sometimes the pictures disappear and there is nothing you can do.
You can not ask please smile again, do that gesture again.
Life is once, forever.

In fotography you have to be quick.
Like an animal and their preys.
Like this.
Wroetsj.
You go and grasp it. Take it.
People don't notice you took it.

The camera can be a machinegun,
it can be an psycho-coach,
it can be a kiss or a sketchbook.
But it's always a way of saying: "Yes!""

Geen opmerkingen: