donderdag 15 maart 2007

Hate to see you cry.

streetfind

Terwijl het script van Flick Radio is afgerond, gaan de verhalen op de Flickr door.
Het uploaden stopt niet.
Ik vond een oude wereldbol bij het grofvuil, twee grote marineschepen verlieten de haven en Jules is favoriet bij velen.
Iedere dag maak ik een foto van het uitzicht en sla ze op in de set view today
Het aantal contacten (26) groeit, waarover later meer.

Met Kendra bespreek ik welke actrice haar het beste kan spelen.
Naar wat voor stem moet ik zoeken?
Shy but outspoken, schrijft ze.
Daar kan ik iets mee.
Ondertussen worden haar foto's steeds beter.
Ze heeft een nieuwe vriend ontmoet.
Een negentienjarige jongen met een baard.
Vrolijke foto's bij een bevroren waterval.
Een paar dagen later is het weer mis.
Getergd kijkt ze recht in de camera.
Een dikke traan op haar linkerwang is duidelijk zichtbaar.
"Hate to see you cry."
Dit gaat niet over de nieuwe vriend maar over een bezoek aan de tandarts.
Ik sla de foto op onder mijn favorieten.
Nog steeds sneeuw in Minnesota.

Geen opmerkingen: