dinsdag 8 mei 2007

Nieuwe collega's


Het bezwaarschrift bestaat momenteel uit zes pagina's.
Dat zijn er vijf teveel.
Het begint meer en meer op een script te lijken.
Dit is niet de bedoeling.
Alle mogelijkheden worden onderzocht.
Ondertussen gaat de zoektocht naar Kendra door.
Zo ga ik aanstaande vrijdagavond naar de Late Night Show van Boom Chicago, een comedycafe.
Zij hebben verschillende jonge amerikaanse actrices in dienst.
Ik ben nog nooit in een comedycafe geweest, maar kan me er een voorstelling van maken.
Tafels met stoeltjes en een klein podium met een microfoon.
Rokerig ook.
Mocht iemand zin en tijd hebben om mee te gaan, laat dan een bericht achter.
Mijn emailadres is bert.kommerij(at)rvu.nl en het begint om 23.00.
Jon R, de artistiek leider van Boom Chicago, vermoed dat ik hier een geschikte Kendra ga vinden.
Nog geen kontakt gehad met Emmelie Z.

Gurdonark heeft zonder dat ik het doorhad een nieuwe remix gemaakt van de lezing die Marco Raaphorst en Irene Kress schreven: Sharing Economy.
Een onmogelijke opdracht, omdat hij geen woord nederlands verstaat.
Gurdonark woont aan de rand van een Texaanse prairie.
Zijn passie is muziek.
Hij heeft mijn stem door een telefoonmix gehaald.
Het reslutaat is verbluffend.

Ik ga mijn linklijst aanvullen met de namen van mijn nieuwe collega's.
Zodra je het web opgaat met je werk, ontmoet je ze vanzelf.
Alleen daarom al is het noodzakelijk dat meer oude collega's het web opgaan.
Je groeit waar je bijstaat en er valt nog veel werk te doen.
(Op de foto: collega's Maaike Salverda en Leendert Hoejenbos bij de RVU.)

Geen opmerkingen: