vrijdag 22 juni 2007

Media Me






Een nieuwe groep gestart op Flickr.
Media Me!
Omschrijving:

In this groupe you can find and add pictures about mediaconsumption. How and were do you use media? Computers, tv, mobilephones, radio, cams etc. How does your mediabehaviour look like? Using media, consuming media, producing media. Mediaspaces, mediatraces and all related actions are welcome.
Please tag all pictures with: mediame


Inmiddels telt de groep 26 members met 76 foto's in de pool.
Media Me! is een typisch work in progress ism Marieke Hermans.
Zij werkt bij de afdeling innovatie en nieuwe media Publieke Omroep als projectleider/eindredacteur van de Hotpsot events.
Een informeel netwerk van programmamakers van alle publieke omroepen.
Doel van Hotspot is om nieuwe ideeën op te doen en onderling van gedachten te wisselen met de blik gericht op de toekomst.

Ik bombardeer Mariekes mailbox met websites en tips.
Wie weet brengt de nieuwe Media Me Groep precies in beeld wat er allemaal gaande is in de wereld van de mediaprocumptie.
(Ik moedig haar aan ook een werklog te starten.
De toekomst is nu etc.)

Bij de Humanistische Omroep hebben ze overigens de smaak ook goed te pakken.

Tot slot nog een paar cijfers ivm de stand van zaken:
Mijn Flickr account bestaat momenteel uit 1503 foto's.
Deze werden in totaal 11.547 keer bekeken.
Mijn contactenlijst bestaat uit 53 mensen.
Op dit werklog staan tot nu toe 86 logs, waarop ik 80 reakties ontving.
Het gemiddelde bezoekersaantal hier schommelt rond de 90.
Hoe meer ik log, hoe meer bezoekers.
(Actie is reaktie, ook in logland.)

Wordt vervolgd.

(Ik wou dat het maandag was!)

Geen opmerkingen: