zondag 19 augustus 2007

I am an avatar



uit Flick Radio, het script:

Hier op de kade woont een man.
Hij reageert op een foto van Jules.
"Die zie ik altijd lopen."
Geen idee wie het is.



Comments.

Bert:
Speechless!

Wue:
Ja, we hebben een goede zonsondergangenzomer dit jaar...

Kokjebalder :
Super!

Bert:
Dit is het uitrengebied van Jules, Kokjebalder.
Kan je voorstellen dat ik soms omhoog kijk of ik Wue zie staan?
(Loop ik daar?)

Kokjebalder:
Dat kan ik me voorstellen.
Het witte busje is essentieel op deze foto.
Hebben jullie elkaar al eens ontmoet Bert & Wue?

Wue:
@Bert, kan ik me ook voorstellen...
Ter oriƫntatie: ik zit op de hoek en op mijn balkon staat een parasol (ecru).
Vreemd genoeg zie ik jou en Jules eigenlijk niet zo vaak lopen op de punt.
Kennelijk zitten we in verschillende "tijdsvensters". Wel ontdekte ik jullie onlangs op een van mijn vele zonsondergangetjes (althans, dat denk ik)!
@Kokjebalder, nee, nog geen ontmoeting, maar dat komt er vast wel eens van binnenkort...

Bert:
Ja! Daar sta ik.
Samen met Bep, een andere Ierse Terriƫr.
En wie die derde is weet ik niet.
Ik vind dit geweldig.
Het loopt nu al een tijdje anders op de Kop.
Ik denk er altijd even aan.
Bewustzijn, meer is het niet.
Alsof Wue mijn persoonlijke GoogleEarth is.
De ontmoeting zal wel spontaan gaan.
(Heb jij rollerskates?)
Oh, Wue en Jan,
Kan ik deze dialoog zo op mijn werklog zetten?

Wue:
Prima, Bert!
Een hele verantwoordelijkheid, persoonlijke GoogleEarth...
Ik kijk opeens ook heel anders naar mijn foto's van de Kop.
(En nee, geen rollerskates)

Bert:
En kan ik dan de foto erbij zetten, waar ik op sta ?
(Ik groette laatst een man op rollerskates en dacht dat jij het was.)

Wue:
Natuurlijk!

Kokjebalder:
Ja, doen! Bert.
Kijk Wue, nu heb ik jouw fantastisch uitzicht ook, gewoon in Groningen.

Bert:
Nu laat ik mijn hond uit op een screensaver!!
Hoe zeg je : I am an avatar, in het gronings?

(met dank aan Sander Bos en Jan Glas.)

Geen opmerkingen: